Thursday, May 19, 2005

ناهستی هست، و من به آن هستی بخشیدم.

ناهستی وجود ندارد و من آن را نیست کردم.

ابدیت در حلقه بینهایت گرفتار است و هیچ کس کنترل-برک را نمی فشرد.

امکان و عدم امکان اندیشیدن به ناهستی! همه چیز ممکن است و یا ممکن خواهد شد.

هستان شناسی، هستی به مثابه هستی.

عقیده حالتی بین حقیقت و خطا : ؟ (حقیقت را تعریف نکرده است)

اما به نظر اینجانب دگرگونی مشابه دگردیسیت: ) حتی به دو لغت هم نیازی نبوده، همواره فقط پوسته و ظاهر است که دگرگون می شود هسته هر چه قدر هم که کوچک شود باز بی تغییر و مبنایی است. و همواره آپر لول آنتالوژی و لو ر لول آنتالوژی وجود دارد و دنیاهای لایه ای با انسانهای عمود بر آن.

و من با لغات بازی نمی کنم، این لغاتند که مرا بازی می دهند، لغاتی که بشر خلق شان کرده است، لغاتی که ابزارند، ابزاری با کاربردهای متفاوت. لغاتی برای بازنمایی دانش، لغاتی برای انتقال مفاهیم. لغاتی برای بیان لغات، مصادیق، مفاهیم و دیگر مخلوقات بشر.