Thursday, December 28, 2006

<اخبار>

رونالدینیو تابعیت اسپانیایی می گیرد و دیگر با رنگ زرد در زمین چمن نخواهد بود.

لوئیس فیگو از رئال مادرید به تیم التحاد عربستان می پیوند.

مقاله ما پذیرفته می شود.

<پایان>


می گویند مقاله داشتن امتیاز دارد. دکتری بدون کنکور. گور پدرهمه شان.

بله من می گویم گور پدر هم شان. نمی گویم سر گور پدر همه شان چه اتفاقی بیفتد. فقط می گویم گور پدر هم شان. می تواند معنی دهد که بی خیال همه شان ولی ترجیح می دهم بگویم گور پدر همه شان. من هر وقت که می گویم گور پدر همه شان، بعدش خیلی ناراحت می شوم. آخر به پدرشان که ربطی ندارد.

حتی گور پدر این چرندیاتی که در مورد یادگیری می گفتم، یادگیری رفتار، در شرایط محیطی ای که هیچ چیز بر وفق مراد نیست. یادگیری زنده گی کردن در این محیط با حداقل استرس، ناراحتی، افسردگی. در واقع رفتار هوشمند داشتن. تعریف رفتار هوشمند را هم خودتان بروید بخوانید.

باور کنید که من خوش اخلاق، خیلی مطبوع تر است و من همیشه نهایت سعی ام را می کنم که ناراحت نشوم و درجه حرارت بدنم از یک حدی بالاتر نرود.

این را هم خوب می دانم که ما هیچوقت در خانه های شیشه ای با اتاق های شیشه ای زندگی نخواهیم کرد.

ترجیح می دهم، علت همه این گور پدر کردن ها را با یک سوال یک مطرح کنم،

نه ترجیح می دهم در این جا نگویم، هرکس که بپرسد بهش خواهم گفت.


پی نوشت1: در امیر کبیر هر اتفاقی ممکن است بیفتد. روی هر تاکید می کنم.

پی نوشت2: برای برخی رویداد ها هیچ توجیه موجهی وجود ندارد.

پی نوشت 3: من الان خیالم راحت است که حق دارم نارحت و عصبانی باشم.

پی نوشت4: دلم نمی خواهد بی خیال نوشتن شوم.